26 Aralık 2013 Perşembe

Yatak örtüsü

Uzun zamandır üstünde çalıştığım yatak örtüsünü sonunda bitirdim.Aslında çok önceden bitecekti fakat araya hep ufak tefek başka işler girdi.Ama ortaya güzel bir şey çıktı .Umarım beğenirsiniz.












Küçük kare kumaşların üstüne polar kumaştan desenler kesip aplike yaptım.


Tıpkı keçe işi gibi elde desenleri kumaşa diktim.



 Önce modeli kesip iğneledim.


Bütün kareler bitince aralara kırkyama işindeki gibi uzun şeritler dikip araya elyaf koyup astarladım.

2 yorum:

Begonvilli Ev dedi ki...

Enfes bir örtü olmuş. Renkler çok güzel, desenler de öyle. Ellerinize sağlık. Bayıldım!Bloğunuzu ilk sayfama alıyorum:)

Unknown dedi ki...

Teşekkür ederim beğendiğinize çok sevindim.Blogumu ilk sayfanıza almanızdan onur duyarım.Ben de sizin yayınlarınızı merakla takip ediyorum.Size ve küçük dostlarımıza sevgiler.