17 Şubat 2014 Pazartesi

Nostalji örgülerim.

Geçenlerde çocukların bazasında birşey ararken yine aynı şeye kaptırdım kendimi.Ben çocuklarımın bebeklik her şeyini saklıyorum.Zıbınlarından emziklerinden ,ilkokul birinci sınıf defterlerine kadar.Nerede sakladığımı anlamışsınızdır.İşte yine daldım o bazanın yanı başında eski günlere .Şu an 24 yaşında üniversite bitirmiş kızıma ördüğüm o el kadar hırka ve yine 23yaşında yüksek lisans yapan 1.85 boyundaki hala oğluşum dediğim miniğime :)daha bir yaşındayken ördüğüm minik denizci kazağına biraz iç geçiriş biraz hayranlıkla baktım durdum.Daha dün gibiydi demeyeceğim.Tabi ki kolay geçmedi üst üste annelik.Sonuçta Allah a çok şükür bu günlere geldik.Allah herkese nasip etsin.Neyse gelelim asıl konumuza ,işte o hırka ve kazağı bu gün sizlerle paylaşmak istedim.İnsan o yaşlarda daha sabırlı oluyormuş demek ki.Zor gelirdi şimdi örmek bunları.Hazine sandığımdan pardon bazamdan ara sıra yine paylaşırım bir şeyler...







Etiketi örneği çıkardığım dergi veriyordu.Çok orjinal bir fikirmiş.Keşke şimdi de yapsalar.








Hiç yorum yok: